<-CategoryName-> // 12:49 - شنبه 25 آبان 1392

زنجیره انسانی در اطراف فردو

دانشجویان ایرانی در زنجیره انسانی اطراف فردو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در آستانه مذاکرات هسته‌ای کشور با گروه 1+5، بیش از 150 نفر از نخبگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اقدامی خودجوش با ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته‌ای فردو و با شعار «فردو قلب ماست» آمادگی خود را برای حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای کشور و تاکید بر  ادامه مسیر شهدای هسته‌ای به جهانیان اعلام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، تعداد این دانشجویان برای تشکیل زنجیره انسانی در حال افزایش است و سایر دانشجویان و نخبگان کشور نیز می‌توانند در این حلقه حضور داشته باشند.

شایان ذکر است، این زنجیره انسانی عصر روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه و یک روز قبل از آغاز دور بعدی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با حضور دانشجویان و نخبگان تشکیل می‌شود.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اخبار دانشگاه , خبرگزاری فارس , مذاکرات هسته ای , نخبگان , دانشگاه صتعتی شریف , زنجیره انسانی , سایت هسته ای فردو , دستاوردهای هسته ای کشور, شهدای هسته ای , خبرگزاری فارس , اخبار فارس,

<-CategoryName-> // 11:48 - جمعه 24 آبان 1392

فیسبوک جز مصادیق مجرمانه نیست ؟!

فیسبوک مصداق مجرمانه ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی که در مسجد نور برگزار شد، در خصوص عدم انتشار روزنامه هم‌میهن و پیگیری آن اظهار داشت: هنوز نرسیدم پیگیری کنم و آن را دنبال می‌کنیم اما دلیل این مسئله هنوز روشن نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره مجرمانه بودن استفاده از فیس بوک نیز یادآور شد:‌ اینکه فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه بودن است، قابل بحث است. این مسئله را کمیته بررسی مصادیق مجرمانه بررسی می‌کند و تاکنون جلسه‌ای نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظرم از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که در آن هستند ارتباطات سالم و درستی دارند. بنده در فیس‌بوک حضور دارم و کسانی که با من در داخل و خارج کشور ارتباط دارند در این روزها بحث عاشورا و مسائل مختلف آن را مطرح می‌کنند.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز این کمیته بررسی مصادیق مجرمانه تشکیل جلسه نداده است و وقتی تشکیل جلسه داد در این زمینه‌ها صحبت می‌کنیم.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: فیسبوک , فیس بوک , مصداق مجرمانه , عاشورا , جنتی , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی,

آخرین مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد